Cykla iväg.

Snart ska vi cykla iväg till kyrkis. Eller, om 50 minuter. Athida får härja av sig lite energi och jag får snacka lite skit med andra mammor och pappor ;D

Ikväll åker nog Niclas till sura. Får se vad lillsnurpan och jag hittar på. Ev att vi åker med till Sura och grillar och sen hem, eller hur vi nu gör. Det visar sig förhoppningsvis.

Igår kom mina nya skor, ett par rosa converse, super sköna och fina :) Nu vill jag bara ha likadana till Athida, så måste åka in till stan och testa vilken storlek hon ska ha, minsta strl är ju 21 på "riktiga" skor.
Får se när vi ska hinna med det.

Kommentarer
Postat av: mikaela - mamma till miliam

rosa converse till barn finns på erikslund vet jag, barn affären brevid sportaffären där ute vid maxi.



vi köpte ju blåa till mille på intersport eller om de va team sportia men dom hade bara vita eller blåa

2010-04-30 @ 09:04:46 / URL: http://ungmammaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0