Athida, vårt hjärta!

Idag är hon lite piggare, ögonen är inte lika höga än, men inte lika normala som dom brukar. Hon orkar dock busa och härja nu, skönt med lite liv i huset!
Men hon har problem med balansen fortfarande, hoppas innerligt att de blir bra och att de inte blir nå men från överdosen.

Kan ju berätta att man brukar ge missbrukare 1 ml för att dom ska sova, och tänk då att Athida fick 2 ml!


Idag har jag iallafall skickat iväg anmälan av läkaren till Hälso och sjukvårdsansvarsnämnden (HSAN).
Kom även hem papper om Lex Maria, så de ska vi skiva ihop och skicka till Ängsgården, och sedan ska de skickas in till Socialstyrelsen. Och sen är de bara vänta några månader tills svaret kommer. Skulle de då vara så att inget sker, kommer vi överklaga. Och behövs det drar vi in en advokat i de här. Läkaren ska inte slippa undan med att ge ett barn en 40 gånger för stor dos. Aldrig!

Funderar även på att kontakta aftonbladet, eftersom jag vet att den här läkaren har anmälningar på sig från förrut. Och han erkände ju även i telefon att han brukar göra fel. Vill att det verkligen ska uppmärksammas på att man inte ska lita på en läkare. Vill absolut inte att någon annan ska behöva uppleva den här situationen. Även om den hittills har slutat bra för oss. Men hade vi inte märkt något och fortsatt med dosen, då hade inte vårt hjärta funnits om några veckor kanske.

Kommentarer
Postat av: J.J

Jag vill verkligen veta vad läkaren heter?? Häng ut fanskapet bara. Tycker det är bra att ni driver detta vidare! Lycka till.

2010-04-21 @ 19:22:36 / URL: http://f-mamma.blogspot.com
Postat av: Anonym

Absolut. Kontakta aftonbladet, åtminstonde vlt! Helt klart. Skönt att hon är på bättringsvägen. Lilla vännen.

2010-04-21 @ 19:39:00
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Jag tycker absolut att du ska kontakta Aftonbladet. Jag tänkte skriva det till dig redan igår när jag läste om vad som hade hänt. Hoppas hon blir bra sanrt igen. Kramar!

2010-04-21 @ 20:00:19 / URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Sv: Ja, jag har sett den i butiken. Blir nog så att jag köper den till Freja om den inte dyker upp när hon fyller =)

2010-04-21 @ 20:39:47 / URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/
Postat av: LINDA

Tycker absolut att du ska kontakta media! Har tänkt på dej idag, och tankarn ahar gått i samma banor.. Läkare ska INTE komma undan me det här!!!



På med hårdhandskarna bara, jag stöttar dej till fullo!!!

2010-04-21 @ 20:55:09 / URL: http://flowerlowa.blogg.se/
Postat av: Linda

Kontaktar ni media så kan ju ngt gott komma ur detta! Det är ju superviktigt att man som förälder får upp ögonen för hur fel det kan bli, innan ngt sånt händer...



skönt för er att hon börjar bli sitt vanliga jag igen!!

2010-04-21 @ 21:08:20
Postat av: k mamma till melwin

Kontakta alla som kontaktas kan. Detta får inte hända. Sjukt är vad det är.



Läkare är läkare dem har hand om ens liv!



LYCKA TILL!!!

2010-04-21 @ 21:57:52 / URL: http://karolinaa86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0