Söndag kväll.

Niclas åkte för en timme sen. Athida fick vinka hej då, sen vart det sängen för henne. Och nu ligger hon i vår säng och snarkar. Blir nog tidigt i säng för mig med, är helt slut. Säkert bara för att jag fick sovmorgon. Eller halv nio, men klassas som sovmorgon för mig, haha.

Igår hade vi mys efter att lillskruttan somnat, åt gott och tittade på män som hatar kvinnor. Tyckte den var riktigt bra faktiskt. Och ritkigt mysigt att bara titta på film tillsammans utan dator, mobiler osv. Några korta avbrott av lilldamen bara, men annars gick de bra :)

Imorgon blir de kyrkis. På onsdag har vi föräldragrupp, så dit ska vi nog ta oss. Är ju kattvakt åt svärmors katter från onsdag. Eller inte varje dag, men några dagar måste jag dit när inte Jerry kan. Hon ska ju lyxa till de att åka till Turkiet. Inte lite avis. Nej.

Igår var de förövrigt två veckor sedan jag dammsög sist, hahaha. Trodde faktiskt inte de själv, och inte är de många dammkorn på golvet :D

 

Kvällmacka och svammel är livet.


Kommentarer
Postat av: mor-mor

Låter hemskt med att du inte dammsugat,tänkte på de som inte vet att du har ENJO städmopparna i användning.Jag menar du har ju städat

2009-09-13 @ 20:34:53
Postat av: Linda

Ja vi tyckte den filmen var riktigt bra också!!



2009-09-14 @ 14:55:44 / URL: http://flowerlowa.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja jag lagar i princip all mat själv.

Man ska undvika stekt mat pga att stekt mat inte är bra för någon människa - inget speciellt som är farligt för de små barnen, men man kan ju skona dem och deras magar från det stekta i större utsträckning än man gör sej själv..



Jag kokar all mat jag lagar till Agaton - med undantag för pannkakor då.. ;-)



jag tror på sunt förnuft och att det inte är någon fara med något undantag...

2009-09-15 @ 10:02:53 / URL: http://flowerlowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0