Onsdag morgon.

Athida bestämde sig för att vakna vid tjugo i sju. Jag var inte pigg. La ner henne i sin egen säng och där fick hon ligga och snacka med sina gosedjur. När jag gör så känner jag mig verkligen helt värdelös. Vill vara pigg på en gång. Men Athida är hyper från första sekund och ska leka och rulla för fulla muggar direkt. Finns inge ligga och gosa och ta de lugnt för henne.

Om 45 minuter ska vi traska mot kyrkis. Ska möta Linda nedanför, och sen plocka upp Anki.

Athida är en liten hippie idag, hon har sina hängselbrallor från Moonkids. Super snygga :D
Ikväll blir de pyssel. Nästa vecka blir de inge pyssel för mig, har ju ENJO demo då.

Nej, ska packa iordning oss lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0