Onsdag eftermiddag.

Städat och bakat. Tvätten ligger i maskin. Barnet är mätt.

Bakade en budapestrulle. Vart inte som jag tänkte innan jag fixade i fyllningen. Men när jag rullade ihop den måste jag faktiskt medge att den ser ganska bra ut. Återstå att se vad den smakar, haha.
Athida åt 1/3 av en stor burk med mat idag. Länge sen hon åt så mycket. Det var pastasnäckor med skinksås.
Hon verkar gilla när det är stooora bitar i nu. Ska inte vara nån puré. Hellst av allt ska hon äta min mat. Så igår och förrgår åt hon väldigt bra för att vara hon. Bjöds på lasagne ena dagen. Det gillade vi båda.

Var otroligt lugnt på kyrkis idag. Var inte kvar så länge. Hade ju saker att fixa hemma.
Snart lär man väl fixa med någon mat till mig, blir nog sån där findus påse :D Ris och kyckling med sås i.
Låter mysko, men är faktiskt riktigt gott. Och bara att steka på, går fort med en hand med :P
Är van att undehålla fröken Andersson här hemma. Apropå Andersson så saknar vi mannen i huset.
Vill ha hem honom NU!
Men snart är de lördag. Mysa för hela slanten. Tyvärr blir det söndag dagen efter. Hoppas på att de ger dem en bankdag på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0