Niclas får komma hem ♥

TJOHO, Niclas får komma hem. Dom får åka från Uppsala om en 45 minuter ungefär. Så till åtta borde han vara hemma, eftersom de åker bil idag. Så Athida får vara vaken en stund extra, vill att de ska hinna hälsa på varandra en stund iallafall. På söndag måste han tillbaka vad det verkar som. Två nätter tillsammans ♥

Har vart in till stan idag. Köpte höstblommor till balkongen, var sen till ikea och käkade lunch, och inhandlade ram, kontaktskydd (lilldamen tycker kontakthålen är väldigt spännande), och tavellist. Var in och köpte lite mat på maxi med. Köpte hem fullkornsvälling åt Athida, har tänkt att hon ska få lite innan jag går och lägger mig om kvällarna, så kanske jag får sova mer än två timmar i stöten. Får se om de hjälper. Jag betvivlar. Men jag vet att jag skulle behöva lite mer sömn. Så får testa och se.

Imorgon förmiddag kommer Niclas syster+ sambo. De ska låna vår vagga till bebisen. Skönt att bli av med den, för nu står den här uppe och tar plats.


Kommentarer
Postat av: Linda

hoppas ni får en härlig helg tillsammans!!!

2009-09-12 @ 09:00:03 / URL: http://flowerlowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0