När jag blir stor..

Nu vet jag nog vad jag vill jobba med. Jag trivs som barnskötare, super mycket. Men nu är de som så att man får inget jobb som det längre. Och förskolelärare vill jag inte plugga till, inte just nu. Kanske senare i livet. Men vet inte just nu om jag har de som krävs att lämna mitt eget barn och sen ta hand om andras hela dagarna.
Men nu tror jag att jag vet vad jag vill.
Jag vill sälja barnartiklar, jobba på typ aros baby osv. Men man lär väl ha någon utbildning för de också väl?

Jag har ju även fler saker jag vill jobba med under livets gång.
Bland annat vill jag jobba med detta

- Försäljare av barnartiklar
- Behandlingsassistent
- Förskolelärare


Om vi säger så här, jag vill tjäna pengar, men det är viktigare att göra något man trivs med anser jag.
Och just barnartiklar är något jag kan en hel del om. Behöver jag nämna att jag helst vill sälja barnvagnar? :P

Måste börja kolla upp vad jag ska plugga, om man ska söka något snart, och vad. Herre min Gud, hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: Linda

härligt!! jag vet inte alls vad jag vill jobba med i framtiden...

2009-09-23 @ 08:07:24 / URL: http://misskaiserdom.wordpress.com
Postat av: Anki

Haha, skulle blivit förvånad om det inte hade med barnvagnar att göra :)

2009-09-23 @ 09:07:18
Postat av: Saara

Det behövs nog ingen speciell utbildning för att jobba på aros baby. Vem som helst kan ju få jobb i butik, och eftersom du är intresserad av deras produkter så lär du dig deras sortiment fortare :) Viss kassavana och kundkontakt kan ju vara bra. Men det är bara att söka! Lycka till!

2009-09-24 @ 12:39:05 / URL: http://moodyblues.blogg.se/
Postat av: Pappa

Du kan väl bli ingenjör,så du gör inget,ha det gott kramar

2009-09-25 @ 01:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0