Lördag kväll.

Idag var vi till Sura några timmar. Grejade och donade. Katterna härjade omkring och mådde fint. Det var ju huvudsaken. Athidas feber är väck iallafall. Skönt det.

Imorse var de cykeltävling i byn. Lillebror kom på 4;e plats. Riktigt bra tycker jag. Var många med i hans grupp och tävlade.

Imorgon blir de till sura igen, sen på eftermiddagen skulle svärfar och hans tjej komma. Sen mot kvällen åker Niclas igen. Snart fredag igen.

Har lite funderingar på Athidas sömn, inatt vaknade hon igen och var super pigg.
Då sov hon 19-05. Med amningar emellan. Men..
Fattar inte varför hon gör så, de är oftast bara när Niclas är hemma. Igår kväll vaknade hon flera gånger, och då satt hon upp. De är ju förmodligen för att hon lärt sig att sätta sig själv, men varför måste hon härja mitt i nätterna?

Kommentarer
Postat av: Marie Nellie´s Mamma

okej, ja jag har smörjt in dom med bröstmjölken och luftat extra mycket och det har läkt :) så det är superskönt



vi bor hos mina föräldrar för tillfället. men vi ska flytta i början av nästa år :)



tack detsamma vännen :)

2009-09-20 @ 18:07:13 / URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0