Fredagsmys.

Niclas kom hem vid nio igår kväll. Alltid så sent. Var i stort sett bara i säng då. Och vid tre på natten vaknade Athida och insåg att pappa låg i sängen, så hon vart klarvaken och skulle fram till han och få liv i honom. Hon var vaken i strax över två timmar. Behöver jag säga att jag var som en zombie imorse?
Niclas tog upp henne så jag fick sova en stund, men inte tusan hjälpte de något.
Hennes feber är iallafall borta, ögonen är icke glansiga. Så misstänker att de är tänderna ändå.

Var in till stan en sväng. Niclas skulle ha nya sulor till kängorna och sen passade vi på att köpa present åt lillebror. Sen vart de mata katterna, och handla käk. Och hämta sallad till middag. Mums.

Nu ligger Athida och sover, hon somnade redan halv sju. Men då hade hon vart vaken sedan halv två på dagen. Så får se hur hon sover inatt. Niclas sitter och spelar, och jag nördar vid datorn. Som vanligt med allt med andra ord.

Imorgon bitti ska vi titta på lillebrors tävling här i byn. Sen efter de blir de åka till katterna igen. Niclas bror kommer med, vi ska montera ihop ett vitrinskåp. Får se hur de går. För både Jerry och Niclas är sådana att beskrivninga är onödiga, men hallå, ikea möbler måste ha såna ju, haha.
Hoppas på bra väder imorgon, så kan Athida, jag och katterna sitta på baksidan. Ge oss sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0