Feber bebis.

Athida har feber nu. Vaknade inatt av att hon bara gallskrek. Spelade ingen roll vad jag gjorde, skulle inte ha tutte, napp, snutte, gosa, bli buren, hon bara skrek. Till slut lugnade hon ner sig och jag kunde ge henne en alvedon. Sen tuttade hon sig till sömns. Halv åtta vaknade hon imorse, så hon sov lite längre än vanligt. Tog tempen då och den visade 38,8. Mammas sjukling. Ögonen är glansiga, och näsan rinner lite. Men ändå är hon hyper. Får se hur hon blir i helgen.

Niclas kommer ju hem ikväll, skönt!

Igår var vi ju till Sura på föräldragrupp. Var mitt i Athidas sovtid så hon var inte alls så där rolig och pigg som hon brukar vara. Grät mest om någon sa något åt henne, haha. Kanske var lite sjukdom på G redan då.
Men alla bebisar var jätte stora, och flera med mycket hår och många tänder. Så kul och se hur fort de växer.

Idag blir de bara vara hemma och krya på lillan. Och tvätta. Har en klorinmaskin på nu, luktar simhall.
Måste förresten kolla upp simhallens öppettider, och värme i bassängen. Tänkte åka dit med Athida någon helg när Niclas är hemma. Så kan jag simma lite och dom plaska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0