Torsdag kväll.

Mår bättre nu, inte bra, men bättre. Har fortfarande hemsk huvudvärk när jag är utan alvedon. Men hej, den kan ju sitta kvar i flera dagar. Så ingen idé att gnälla över den.
Var in till maxi och handlade lite med mor och bror, och givetvis min bebis. På lördag blir de storkok åt lilldamen. Köttfärssås med makaroner tänkte jag mig på. Hon älskar nämligen just makaroner.
Sen blir de nog kyckling och tagiatelle, mycket pasta. Men som sagt allt hon gillar kör vi på. Så hon blir stora damen snart.

Imorgon åker vi till sthlm, mamma, jag och athida. Ska på underbara barn mässan. Underbart. Massor av såna saker som jag avgudar, speciellt barnvagnar :D hahaha. Så de blir i med en massa alvedon och sen sticker vi. Tar med oss min mormor från sthlm med. Hörde ryktas om att hon ska baka munkar när hon kommer hit. Såna där med hål i och med socker på. Super goda.

Och när vi kommer hem imorgon är älsklingen hemma igen. Han lär vara super trött efter veckan. Så i helgen blir de hans tur med sovmorgnar tror jag.
Nej, svammel var de.


Kommentarer
Postat av: Marie Nellie´s Mamma

tycker du ? :d ah a det tycker jag också, men ja tycker han ser ut som en Ludwig och oliwer också :P

det är jätte svårt



2009-10-01 @ 23:08:09 / URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0