Projekt körkort!

Har bestämt mig nu. I vår ska jag satsa på körkort. Eller ska läsa teorin hemma redan nu. Har ju alla böcker och allt här som Camilla hade. Så nu har jag ansökt om körkortstillstånd. Sen ska jag övertala mamma om att hon ska vara handledare. Och sist övertala Niclas att jag faktiskt ska få övningsköra med volvon. Tror de är de svåraste. Men skulle faktiskt vara hemskt skönt att kunna ta sig utanför byn utan att någon annan ska behöva köra. Eftersom det är tänkt att Athida ska vara hemma ett tag till med, sen är de alltid lättare med jobb om man har körkort ju.

Har som sagt ansökt om körkortstillstånd. Måste bara hitta bankdosan så jag kan betala in 220 kr.
Och bokat tid för synundersökning. Affären skulle ringa tillbaka om tiden.

Sen är ju bara nästa problem pengarna. Lär ju kosta en del som sagt. Men har bett Niclas lite fint att sponsra lite med muckarpengarna, han lät ju inte allt för munter, men hej han slipper ju köra på mig då.
Har kollat runt lite och ca 15000 minst lär man räkna med.
Indragning på shoppingen härdanefter svar JA.

Kommentarer
Postat av: Saara

Wiie! Hoppas du tycker det är lika roligt att köra bil som jag tycker! För det har man verkligen nytta av i livet. Klart du ska få ha Volvon, vad skulle kunna hända? ;P

2009-11-01 @ 18:33:22 / URL: http://moodyblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0