Mitt älskade barn



Född:
4 januari 2009
Var: Västerås BB
Tid: 18:37
Födselvikt: 3300 g
Födsellängd: 51 cm
Huvudmått vid födsel: 33 cm
Namn: Athida
Namnbetydelse: Vår framtid
Andranamn: Susanna Linnea
Efternamn: Andersson
Ålder: 9 månader
Nyligen lärt sig: Att dra sig upp mot möblerna, stog själv idag.
Dagis: Förhoppningsvis januari 2011
Vikt nu: Gissar på 7500
Längd nu: Gissar på 71 cm
Mammagris eller pappagris: Mammig, eftersom hon är hemma mer.
Favoritbus: Härja med katterna.
Favoritmat: Pasta med ost och skinksås
Favoritleksak: Allt jag inte får leka med.
Favorit tvprogram: Oprah
Favoritmusik: De som pappa spelar i bilen.
Sover i: Blöja och pyjamas
Favoritperson förutom mamma & pappa: Morbröderna och mormor, och farmor.
Barnvagn: Bugaboo Cameleon och Bugaboo Bee.
Försäkring: Trygg hansa
Blöjor: Libero strl 4
Hur många tänder: 1 risgryn.
Storlek i kläder: 74
Storlek i skor: ca 17.
Syskon: Kommer nog i framtiden.


Kommentarer
Postat av: Elin

Vatten är ju absolut bäst för barnet, det är ju självklart. Eftersom Det är ju naturligast. Okej. Jag har faktiskt inte provat huggies, tror jag dem hette?, så jag vet inte. Men sen så blir det ju mindre dyrt med bara vatten också :P

2009-10-03 @ 14:03:14 / URL: http://elinalice.blogg.se/
Postat av: Sara

Va söt!! =)

2009-10-03 @ 16:41:01 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0