Måndag.

Fy tusan vad jag avskyr rubriker alltså.

Imorse åkte vi till stan för att träffa Frida. Kikade i affärer och käkade lunch. Och kors i taket så köpte jag ingenting. Eller jo, ett kort till kusin Alex. Men inte ett klädesplagg. Duktiga jag!

Har hittat min bankdosa med, att Athida ska älska dom så mycket. Betalade in körkortstillståndet och idag fick jag tid för synen. Var inte alls dyrt med synen, trodde de skulle dra iväg med pengar där med. Men får väl nöja mig med tandläkaren jag har samma dag. Då blir de nog lite pengar. Suck.

Har så sjukt ont i nacken, vet inte hur jag legat inatt. Har satt på massor av Buddah olja, så de börjar bli lite bättre iallafall. Snart in i en kokhet dusch :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktig du är som kan hålla dej från att shoppa!!

Jag köpte 1 tröja och 2 byxor till Agaton igår, fastän han absolut inte är i behov av kläder... kan ju inte hålla sej när man ser n¨ågot han bara MÅSTE ha! köpte iofs byxorna i en storlek större, så han har något som väntar i lådan.. :-)

2009-10-27 @ 09:27:52 / URL: http://flowerlowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0