Fredagsmys.

Tror typ alla säger de på fredagarna sen reklamen.

Niclas kom hem, åt middag, sen åkte han igen typ. Han åkte på konfläger hela helgen.
Men däremot är han hemma hela nästa vecka. För han fick beviljat pappaledighet. SKÖNT!
Ska bli skönt att vara en familj mer än två dagar liksom. Plus att jag har demo nästa vecka så då kan Athida vara hemma med honom istället för med mamma.

Nu är ju bara frågan vad man ska fördriva tiden med? Se på film gör jag inte ensam.
Tittar på färjan nu, även om jag sett avsnittet. Athida har inte vaknat än, gjorde hon inte igår heller. Då tog hon skräck perioden från 22-22:30. Lägger man ner henne blir de kaos i huset. Slutade med att hon fick sova brevid mig. Vill ju vänja henne med egen säng, men måste tänka på att jag måste få min sömn med ju. Trött mamma är inte kul. Så då blir de som de blir vissa kvällar.

Nej, gå göra en kvällsmacka kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0