Fredagmorgon.

Redan fredag igen, vilket innebär att de bara är helgen kvar sen är Niclas pappaledighet slut. Riktigt surt. Men ca 5 veckor kvar bara, sen är han hemma 3 veckor innan jobbet kallar. Ser ett slut på lumpen nu, haha.

Igår hade jag min första ENJO visning. Gick bra tycker jag. Lite svårt är de ju, men utmaningar behöver man. Fick en bra försäljning med.

Idag är det fullspäckat schema. Vid 9 ska Niclas till sura och lämna in svärmors bil på verkstaden. Sen ska han mot stan och fixa lite hos sin bror. Sen kommer dom hit på eftermiddagen när dom har hämtat svärmor. Och då ska middagen vara klar. Blir ingen lyxmiddag, men hade tänkt mig kycklingfile i ugn med klyftpotatis och ugngrtinerade morötter. Chockladpudding med grädde till efterrätt.
Svärmor fyllde nämligen år igår.

Men eftersom de kommer folk måste de städas här hemma. För just nu ser de inte trevligt ut. Inte köket iallafall. Står disk kvar från igår. Så hoppas Athida är sammarbetsvillig idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0