Fredag igen.

Niclas håller på lägger damen med stort humör. Hon är ju inte direkt van att läggas av andra än mig. Så på helgerna försöker vi göra så att Niclas ska göra de själv, just för att hon ska vänja sig med honom med. Och nu hör jag hennes ljuva stämma, haha. Hon är dö trött och rejält envis. Men får se hur de går. Försöker som sagt hålla mig borta. Snart borde hon ge upp.

Annars har vi inte gjort mycket, var till Willys. Och slagit in presenter. Till Alexander imorgon och till lillebror som fyller på söndag. Får se om de blir kalas, men de antar jag.
Niclas ska iväg och spela inneband ikväll, får se vad jag sysselsätter mig med under tiden. Köpte faktiskt godis idag, blir nog mumsa på de när han åker, haha.

Nu vart de tyst i sovrummet, håller tummarna.

Imorgon blir de Örebro, åker redan innan 10. Hoppas resan går bra, Athida är inte super förtjust i att åka bil alla gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0