En tand på g?

Athida är extremt kinkig just nu. Ska helst sitta i knä dygnet runt, inte många sekunder hon sitter ensam på golvet och leker. Hon är lite svullen i tandköttet, och vägrar mat. Precis som förra gången när första tanden kom.
Har fått i henne några teskedar iallafall. Annars vill hon bara amma. Tur hon vill de iallafall. Annars är det bara hennes bimjukdjur eller katternas lekråttor som duger. Tokunge!

Niclas har precis åkt iväg på bastukväll hos Athidas ena gudfar Jonas. Han fyller nämligen 20 på måndag så de ska fira ikväll. Sen skulle de not u på krogen en sväng. Får väl se när han kommer hem och om det blir soffan för honom inatt, haha.

Har faktiskt tvättat fönstrena idag.  Var ju tvungen och testa ENJOs fönstertvättare. Och herremin var lätt de var. Annars blir de alltid randigt när jag tvättar. Sist tog vi ju in fönstertvättare till och med. Men från och med nu garanterat jag att jag kan tvätta fönstrena. Ser hela byn i färg igen, haha.
Passade på att hänga upp nya gardiner i hallen. Hade tröttnat på de andra.
Ska tvätta köket med när lilldamen tillåter de, och hitta några nya gardiner att få upp där med.
Har en ny kappa i skåpet, men har fått för mig att vi inte kan ha de, haha. Ser lite mysko ut tycker jag. Är nog bara ovana men men. Får testa och se.

Nu ska vi bygga torn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0