Dåligt med uppdateringar.

Har inte riktigt prioriterat bloggen nu när Niclas är hemma. Har haft en del sovmorgnar med så att säga. Igår gick jag upp 9:30. Underbart!
Men idag är det hans tur att få sova lite, och på söndag, resten av dagarna är mina, haha.

Athida hade haft en galen skräckstund igår kväll när jag var på pyssel. Hon hade skrikit i en timme, och inget hade fungerat, som vanligt när hon får så. På tisdag kommer bvc då ska jag ta upp de, så får jag se vad hon säger.

Ikväll har jag min första ENJO visning, hoppas att de går bra. Men de borde de nog göra. DHL kom med stort paket igår iallafall, inuti var alla mina ENJO saker. Så nu har jag så jag klarar mig tills det är påbyggnadskurs.

Nu vill lilldamen ha frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0