Sjukstugan.

Athida har fortfarande feber. Trodde den skulle gå över i torsdags eftersom den var nere på 37,5. Men icke, över 39 på fredagen igen. Så då ringde vi doktorn, crp:n var bra så han kunde bara konstaterna att de var någon förkylning. Och att vi får fortsätta kämpa med att få i henne vätska. Eftersom hon inte vill dricka eller äta. Och har inte gjort de på hela veckan nu så. Och hon har ju inge gigantiska reserver att ta ifrån. Nu får man truga i henne vatten, alltinge med sked eller spruta. Vätskeersättningen hatar hon, så den sprutar jag ner när hon sover. Annars ammar hon bara, så nu är min mjölkproduktion på topp igen, skönt att de finns mängder med mjölk iallafall.
Märks ju att hon får i sig vätska på urinen iallafall, nog för att den är typ orange och luktar pyton, men så länge hon kissar slipper vi akuten iallafall.

När vi kom från doktorn igår bäddade vi ner oss och sov några timmar. Jag hade också fått feber, och har de nu med. Niclas är förkyld han med. Så alla går vi runt och snorar och gnäller.

vill bara få bort hennes feber så kanske hon vill äta igen, hon har redan nu svårt för att tugga bitar, vilket hon aldrig haft förrut. Drygt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad bra att du ammar fortfarande, det är ju kanoners när hon är så dålig att hon varken vill äta och dricka! Massa vätska i bröstmjölken, så det behöver ni nog inte oroa er för.



Hoppas hon snart frisknar till!

Kramar!

2009-11-07 @ 12:34:11 / URL: http://flowerlowa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad jobbigt med sjukdom. Då passar jag på att komma med glada nyheter. Du har vunnit den blå barn fotöljen! Kontakta mig via min mail: [email protected] så ordnar vi med adress så ni får den hem till er :) Krya på er! Mvh /Emelie.

2009-11-07 @ 16:18:00 / URL: http://bienvenido.blogg.se/
Postat av: Marie Nellie &Oliwer´s Mamma

tack tack, vi bor i en 4:a så ja och min kille har ett nellie det andra och mina föräldrar det tredje rummet :)

åhh gör du såna där namnsmycken ? kan man beställa av dej isf hur mycket tar du ?

2009-11-07 @ 21:33:19 / URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0