Segt med uppdateringar.

Har loggat in flera gånger och tänkt skriva, men sen kommit på att jag inte har ett skit att skriva. Men de har jag ju inte nu heller egentligen.

Athida fick sin första dos av vaccin i måndags. Hon var precis som vanligt, kändes lite varmare men inge feber eller så. Skönt. Nästa dos blir i januari. Vart tyvärr ingen vägning då för de fanns de inte tid med, utan de var bara snabbis med vaccin. Nästa gång vi ska dit är 15 december, då är ju Niclas hemma med :)

Idag var vi ner på kyrkis. Var väldigt lugnt. Kom en mamma och hennes son från föräldragruppen. Riktigt trevligt vart de, hade nästan samma synsätt på de mesta om barnen, kul när man har mer som använder sig av samma "metoder" osv. Efter kyrkis åkte vi hem till mamma, Athida däckade på altan och vi käkade lunch.

Rotade fram mammas julgardiner och stakar och stjärnor. Strök alla gardiner och hängde upp på övervåningen först. Och upp med stakar. Imorgon ska jag nog ta med fönstertvättaren hit och tvätta fönstrena. insåg att de var lite för skitiga inför jul. Sen gjorde jag iordning nerevåningen. Mor vart nog lite chockad när hon kom från kören. Fick lite mer julkänsla nu iallafall. Ska försöka få upp alla våra stakar innan Niclas kommer hem med, vill kunna spendera hela helgen till enbart mys och umgänge, och inte massa annat jox.

Ikväll blir de pyssel en snabbis. Sen hem och i säng med lilldamen, och jag lär nog stryka garidnerna som ska upp i Athidas rum. Och sen de som ska upp i vardagsrummet med kanske. Mycket att stå i, kul!


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha jaa Evangeline hon är enorm :P mot andra bebisar i hennes ålder haha... Men jag klagar inte ;) lite tungt börjar det bli bara. Fast huvudsaken är ju att barnen följer sin egen kurva :)

2009-11-25 @ 21:13:28 / URL: http://elinalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0