Halva rea priset.

Var nyss in på lindex sida och såg att de var halva rea priset, givetvis råkade de klickas hem lite. Fast de vart mest saker åt mig, och då får jag handla för Niclas. Haha.

Köpte iallafall två koftor åt mig, ett par trosor, och sen en fleecejacka till A i strl 86, sen ett par tretorn gummistövlar i strl 21, ska väl passa såsmåning om. Allt kostade 370 kr. Stövlarna kostade bara 67;50. Det är nada för tretorn! Fynd!

Annars har vi inte gjort ett skvatt idag. Fröken liten är en gnällspik som bara ska fippla på datorn när hon får chansen.

De är inte ens en månad tills de är muck. 2;a advent är de medaljcermoni i Uppsala. Sen är han vår igen. Underbart, tänk att kunna somna brevid varandra varje kväll. Och inte bara helgerna. Lite över tre veckor kommer vi båda vara hemma, kommer väl gnäbbas en del säkert, haha. Är ju inte van att behöva anpassa mig efter någon nu, kör ju mitt eget race, men snart är de slut på de, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0