Ytterligare en kur.

Pratade nyss med vårdcentralen, fick för mig att jag kanske fått blodförgiftning i och med mina tår. För dom har ju knappt blivit bättre av heracilin kuren. Men läkaren trodde inte det och skrev ut ännu en heracilin kur på en vecka.
Så snart får Niclas åka till apoteket och försöka få ut min medicin med hjälp av en fullmakt. Hoppas verkligen på att det fungerar. Har ingen vidare lust att klä på oss bara för att åka till Sura fram och tillbaka. Speciellt inte när det regnar och när jag fryser som en dåre. Kul med oförutsedda läkarutgifter på över 800 kr den här månaden. Tjoho, eller inte. Tur att man kan nalla lite från sparkontona innan alla inkomster kommer in.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan med ett stort täcka och hoppas på att de blir lite varmare.

Kommentarer
Postat av: Nathalie-Ungmamma till Athida

Krya på dig gumman.kram från mamma

2009-05-07 @ 13:24:53 / URL: http://nathalief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0