Torsdag.

Igår var vi in och träffade läkaren igen, tog ny snabbsänka och kollade hur jag mådde. Snabbsänkan var nu på 13, så den hade gått ner riktigt bra. Och vad läkaren kunde se var det hjärnhinneinflammation, och att penicillinet jag äter nu är förmodligen onödigt, men han sa att jag kune fortsätta för säkerhets skull. Så så får det bli.
Huvudvärken kunde jag få dras med i några veckor till, får nämligen inte anstränga hjärnan. Hallå, hur lätt är det?
Nå, äter alvedon de gånger det gör riktigt ont.
Idag har jag mått riktigt bra faktiskt.

Tackkorten från dopet kom idag, så har suttit och skrivit typ 25 tackkort med adresser och grejer.
Så imorgon blir det nog och och posta dom. Brukar man ge ett till prästen? Tror vi gör det, eftersom Klas kände sig så hedrad som fick döpa Athida. Får se vad karln min säger.

Har letat efter en tripptrapp Stokke stol åt Athida på blocket, men har inte hittat någon som fallit mig i smaken än, den ska vara fräch, ha bygel och gärna dyna. Och den får inte vara för dyr. Stokke är tyvärr för dyra begagnade.
Så får se om vi tar Athidas pengar hon fick i doppresent och lägger till en hel del ändå och köper en ny.
Känns som det är lika bra, så får vi den färgen vi vill ha helt med. Niclas tyckte det verkade som en bra idé. Får se vad pengarna säger efter räkningarna är betalda. Ska nog gå fin fint tror jag. Skulle vilja ha en roooosa stokke, men det är lite opraktiskt, tänk om vi i framtiden får en lillebror, då ska inte han behöva ha en rosa stol. Och Niclas skulle nog inte vara så förtjust i det heller. Så tror på en svart eller vit. Kanske annan färg på babysetet?
Återstår att se.

Nu ska lillan göras klar för sängen. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Fru X

SKÖNT att du mår bättre!

Fortsätt att krya på dej.

Ta det lugnt

2009-05-14 @ 21:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0