Tisdag.

Hade som sagt tid för operation av vänstra stortån idag. Gick bra, gör så förbannat ont att få lokalbedövningen bara. Sen när bedövningen släppt, så nu är det äta alvedon igen. Om en vecka ska stygnen bort, och om tre veckor ska högra tån snittas till med. Tydligen var jag den ända som frågat hur tån ser ut efteråt, om den blir ärrig och ful. Haha

Var även till banken och skulle fixa konto till Athida. Vår handläggare på baken eller vad man nu ska säga tyckte att aktiekonto skulle vara ett bra alternativ eftersom vi kommer lägga in pengar tills hon blir 18 år, och då kan pengarna öka en viss mängd, och sänkas med förståss. Men valde ett säkert alternativ så pengarna kan inte sjunka för mycket. Utan är bara lite på spel. Så hoppas på de bästa nu.

Mamma är och hämtar en spjälsäng åt Athida, en med sänkbarsida. Den sängen vi har nu har vi ju fått av mina bröders farbror. Och den är jätte fin, men ingen sänkbar sida. Har morrat som bara den för de är så drygt att få upp henne och ner när hon sover. Så Niclas sa att vi kunde köpa en annan, säkert mest för att han ska slippa höra mitt gnäll.
Och nu hittade vi en billig, så den fick de bli. Blir nog kanon när hon kommer upp med den. Montera och sådant får vi se om jag orkar med idag, beror på hur damen är och hur tån mår.
Nu sover hon iallafall, hon har sovit bra idag. Sov ganska länge ute på mammas altan. Och sen somnade hon när vi kom hem med. Så nu ligger hon i knät och är gosig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0