Tillökning.

Det blir tillökning i familjen. Athida ska få en kusin. Niclas syster ska nämligen ha barn i oktober, den 22:a är hon beräknad. Och det är en liten pojke. Idag gick hon ut med det till släkten, fast jag har vetat det ett tag men inte vågat skriva nå. Eftersom Niclas inte vetat nå. Men nu vet han.

Jag mår skit idag. Snoret rinner i ena borren och är täppt i andra. Ögonen svider. Solbrännan svider. Känner mig tjock i hela huvudet (resten av kroppen med för den delen) Och vill bara lägga mig ner och sova. Men inte riktigt än. För då kommer jag vakna vid 4 och vänta på att få gå upp. Men snart.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

trodde redan på rubriken att det var eran tur igen ha..ha.. jag visste ju att hon var gravid ändå trodde jag det var du

2009-05-31 @ 23:04:01
Postat av: Linda

säger som ovanstående, trodde ju att ni skulle ha en till ;)

Vad skoj med en liten kusin :)

2009-06-01 @ 13:48:14 / URL: http://misskaiserdom.wordpress.com
Postat av: Anki

Många bebisar runt omkring är det hihi

2009-06-01 @ 14:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0