Stinkande bomb.

Athida är en stinkande bomb. Varje fis är som en explosion i blöjan och cirka 15 sekunder efter smällen kommer en förskräcklig stank. Det är sjukt att någon så liten och så söt kan lukta så förbaskat med skit. Hon är tamefan rutten.
Frågan är ju bara vad har jag ätit? Har ju börjat äta vanlig yoghurt och fil. Och tror tyvärr att det kan vara det som gör henne som en farlig bomb. Får nog försöka dra in på laktos igen, och testa med laktosfritt och se om hon är lika farlig då. För nu går de knappt att vara i samma rum som henne. Det är sjukt. Ni skulle förstå om ni kunde lukta på skärmen :D

Fick reda på något kul idag. Den det handlar om vet att just detta är om den personen, för personen läser. Så stort grattis :)

Bytte förövrigt förband på tån igår. Och höll på svimma. Min tå är totalt missbildad. Den ser hemskt ut. Och jag hoppas verkligen den är snyggare när styngnen är borta. För nu är den hemsk. Sen ser det riktigt äckligt ut när stygnen går igenom nageln in på kanten. *ryser*

Nu börjar det ramla bomber i blöjan och den fruktansvärda stanken har spridit sig i vardagsrummet.
Dags att byta blöja. Hejs

Kommentarer
Postat av: Strumpan & Co

Hahaha, min dotter är också en sån liten stinkis. Men jag har upptäckt att det nog är en bra sak ändå, det funkar lite som en signallukt, "byt blöja på mig". Just nu är jag förkyld och känner ingen lukt och jag har missat att hon bajsat ett par gånger, intet ont anande stuckit in fingret innanför blöjan för att kika om blöjan är våt och fått bajs på fingret. Skiknajs.

2009-05-28 @ 21:13:49 / URL: http://sandlada.blogg.se/
Postat av: Erik G

Du luktade inte så gott varje gång,fick hålla för näsan,nästan så spydde ibland.Ha det bra hälsa alla,kramar från Filippinerna

2009-05-29 @ 06:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0