Skit väder.

Imorse tog vi sällskap med Anki och Linnéa till kyrkis. Kom en hel del mammor och barn.
Under tiden vi var där började det regna, och vi som skulle gå hem. Skit.
Nå väl traskade hem med sällskap av Linda+barnen och Sara+barnen. Vart något blöt.
Men var bara byta kläder och få i sig lunch, sen skulle jag upp på lillebrors utvecklingssamtal i skolan.
Mamma skulle till doktorn så jag tog samtalet istället. Allt gick bra där, är ju bara vissa saker som vi inte är överens om med skolan, men så verkar det alltid vara.

Athida var iallafall hemma med Niclas under tiden. Hon hade blivit lite sur på han ett tag, men somnade till sist. Så allt hade gått bra. Något konstigt det kändes att gå ut utan henne. Helt mysko. Men behövligt för Niclas att vara ensam med henne en del nu när han faktiskt är hemma varannan vecka. Apropå att han är hemma måste jag skriva mat och handlingslista för veckan. Jag älskar listor, haha.

Ikväll ska vi kolla på en matstol åt henne, en begagnad. Är inte den bra ger jag fan upp snart. Men köper vi en begagnad kan jag köpa ny skötväska. Annars lär inte Niclas gå med på de. Och jag måste ha nya kläder den här månaden med. Vill inte se så här sunkig ut. Känner mig som världens sunkigaste mamma, mjukisbyxor och t-shirt typ. Aldrig fixat hår, aldrig smink. Ser helt nergången ut. Gjorde jag iochförsig innan jag vart mamma med, men iallafall. Man blir ju piggare om man ser lite frächare ut, inbilliar jag mig iallafall.

Kommentarer
Postat av: karolina aka melwins mamma

hej!



tänkte bara skriva att dem har ju billiga matstolar åt barn på ikea 99:- men kanske inte en sån du vill ha?

2009-05-18 @ 20:53:08 / URL: http://karolinaa86.blogg.se/
Postat av: karolina aka melwins mamma

okej, tripptrapp ungefär va? vill oxå ha en sån till melwin, då han håller på att växa ur ikeastolen. var dem dyra? söt dotter förresten :)

2009-05-19 @ 11:01:39 / URL: http://karolinaa86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0