Pollenallergi?

Näsan rinner, nyser fem gånger per minut, och ögonen svider. Måste väl vara pollen ändå?
Och har läst igenom om alla pollenmediciner som finns på fass.se och ingen  kan man ta när man ammar utan att rådgöra med läkare. KUL. Får väl stå ut tills på tisdag när jag ska ta bort stygnen.

Svärmor skickade nyss sms och frågade om vi ville ha lunch där innan firandet. Givetvis :D
Slipper man ju laga hemma, har inget direkt att laga heller. Eller i frysen. Men inget jag orkar ta fram.

Nu är tvätten klar, så måste hänga upp den medans jag kommer ihåg det.

Kommentarer
Postat av: Linda

jobbigt! men något måste ju finnas, jag kunde ju lindra min allergi med olika preparat från apoteket, under båda grav. Det borde ju dom ha koll på apoteket tycker jag...

2009-05-31 @ 14:10:59 / URL: http://misskaiserdom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0