Lördag.

Athida har sovit ur dåligt inatt. Inte alls som hon brukar. Även fast hon låg i vår isäng i stort sett hela natten. Mellan 3-4 var hon helt vaken, låg och hade det trevligt. Förmodligen var det magen som krånglade, för det kom ett stort lass med skit. Och en hemsk stankt av ägg. Hon har nämligen reagerat på penicillinet jag äter genom att hon stinker ägg.
Luktar värre än en stor hemsk karl. Men, snart slut på mediciner så då blir väl magen bra igen.

Idag har jag ingen aning om vad som händer, har ett paket från linus och lotta att hämta ut på konsum.
Köpte några fyndlådor, så jag har alltså ingen som helst aning om vad det är. Spännande.
Kanske bara är skit, men får se. Något fint får man ju hoppas att det finns.

Förresten, fick hem förlängning på kattförsäkringarna igår. Och hankatten som är yngst kostar mer, VARFÖR?
Är det för att han är kille bara? För det skiljer nästan 100 kr på honan och hanen. För jag har inte uppgett någon vikt på katterna, för i sånt fall förstår jag att han är dyrare, men. Har precis samma försäkring på dom, Strumpan som är en tjej kostar liksom bara 740 någonting och Sockan hela 830 eller något sånt. Hur kan det komma sig? Någon duktig människa som kan sånt?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Konstigt att du betalar olika mycket? Har du alltid gjort det? Puss

2009-05-16 @ 11:51:58 / URL: http://beesandhoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0