Jag blir hysterisk.

Har så förbannat ont i huvudet att jag knappt kan blunda utan att huvudet exploderar. Ringer man till vårdcentralen säger de bara ta en alvedon. Men hallå? När alvedon inte hjälper och när febern ändå bara går uppåt.
Kan inte äta, kan knappt gå. Törs ju definitivt inte bära på Lillan. Ser ut som ett lik. 
Väntar på att klockan ska bli över fem så jag kan ringa sjukvårdsupplysningen. Orkar inte med vårdcentralen just nu.

Saara, Grattis. Logga in på msn något så vi kan prata lite :) Var länge sedan :) 

Kommentarer
Postat av: Maria

Ta alvedon tillsammans med Ipren, de blir en riktig dunderkur o jag slår vad om att huvudvärken försvinner!

2009-05-08 @ 22:11:28
Postat av: Saara

Har inte msn hemma, men vi skulle kunna ses nån dag?? :D

2009-05-10 @ 13:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0