Härliga sommar.

Nu är det sommar ute. Redan riktigt varmt och skönt och klockan är strax över åtta. Lyx.
Athida ligger på golvet och rullar runt åt alla håll och kanter. Hon har blivit så stor. Idag har hon på sig sin super snygga sommarsuit från Lipfish. När jag köpte den tänkte jag det tar evigheter innan den passar. Men icke. Suer fin är den verkligen.

Idag lutar det åt att vi åker till Hallsta till skantzö. Athida får ligga i skuggan och njuta och jag ska försöka få på mig lite sol om hon godkänner det. Lillebror ville nämligen bada, burr. Aldrig jag lägger mig i vattnet redan. Solningen passar mig bättre då.  
Marknaden skiter vi i, eftersom inte Niclas är hemma. Orkar inte hålla på med tåg och grejer nu, haha.

Sockan, ena katten sitter ute på balkongen och äter gräslök. Jäkla katt. Gräslöken är liksom till oss. Och kattgräs till han. Men nej, han tycker vi gör tvärtom. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0