Dagens äventyr.

Idag åkte vi till Örebro. Skulle hem till Madde och Calle, Niclsa syster och sambo. De har precis flyttat och så fyller Madde 27 år på måndag om jag inte minns fel, så det var kalasfika idag.
Gick bra att åka med Athida med, hon har ju aldrig suttit över en timme i bilstolen förut. Men det var inga problem, somnade både dit och hem.

Nu ligger hon i babygymmet och jag tittar på disney dags :D
Imorgon förmiddag ska vi på kalvusläpp på bondgården här i närheten. Har aldrig sett kalvarna komma ut på bete så de ska bli kul. Skönt att komma hemifrån om inte annat, hade tänkt mig att vi ska kunna promenera ner. Men de beror på tån, den är allt annat än trevlig för tillfället. Den högra går an, men den vänstra, aj aj aj.
Men förhoppningsvis börjar penicillinet hjälpa snart så de blir lite bättre.

Nu ska jag passa på att röja lite medans lilldamen är på de humöret.


Förövrigt så är Niclas hemma varannan vecka nu fram till vecka 35 :) Eller han är hemma måndag förmiddag till söndag eftermiddag. De kommer bli så skönt, att äntligen kunna göra saker tillsammans på ett annat sätt, typ åka och handla mat tillsammans, det är inget vi gjort sen han ryckte in. Sen alla bvc besök. Plus att han och Athida kommer hinna umgås mer. Så varje ojämn vecka är vi tre här hemma, eller fem med katterna men.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0