Bajs och tvätt.

Som sagt, har man en "barnblogg" så kan man få läsa både det ena och det andra.
Idag bestämde sig Lillan för att bajsa ner allt, hoho, och Niclas fick byta. Och jag stod och garvade på sidan.
Elak som man är. Han gör ju blöjbyten till något väldigt omständigt, speciellt när det är bajs överallt.
Så, det var bara starta en maskin med bajsiga saker.

Nu kollar vi på Skärgårdsdoktorn, och läste även på expressens hemsida att nästa sommar ska det spelas in en långfilm med just Skärgårdsdoktorn. Trevlans.

Försöker övertala Niclas att vi måste till stan imorgon innan bvc. Såg att lindex har fått in lite saker jag vill ha. Till mig alltså. Har ju kvar en massa presentkort på just lindex och hm. Och jag behöver sommarkläder. Har tröttnat på de som hänger i garderoben. Sen är de ju en hel del mammakläder. Som ska läggas undan i väntan på stor mage igen, när de nu sker. Igår hängde vi förresten upp gipsmagen på väggen, och den var faktiskt ganska stor. Och väldigt sne, syndes vilken sida Athida låg på i magen.

Kommentarer
Postat av: Anki

Hihi, helt rätt! :-)

2009-05-05 @ 15:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0