Tisdag.

Imorse vart det promenad med Anki och Linnéa, och samma sak blir det imorgon. Så skönt att gå på morgonen, blir man pigg på en gång och sen har man hela dagen på sig att fixa allt annat. Nu är det tredje tvätten som är igång. Fast nu tvättar jag bara dopklänningen, den har ju inte använts på typ 20 år. Så den behövde sig en tvätt.
Är ju inte ens en månad kvar. Och nästa vecka har vi dopsamtal med prästen, den prästen vi ville ha :)
Alla psalmer är bestämda, solosång är fixat, tårtorna är bokade, ja alla större saker är fixat. Kommer bli great :)

Har precis beställt en ny buggasuflett och sittdelsklädsel. Har ju köpstopp när det gäller kläder och så till Athida, men sufletten är ju för att jag se nå snyggt, hahaha. Så den bör komma hem innan fredagen. Tjoho.
Finns så mycket toppar till buggan man vill ha. Vänta när jag blir miljonär. Måste man väl kunna bli som mammaledig med lägsta föräldrapenningen va? Fick ju ut hela 594 kronor den här månaden.

Nu blir de hänga upp dopklänningen på tork.

Kommentarer
Postat av: Linda

snacka om att jag vart sugen på den där skip hop som du pratade om... vill ju ha!! får se hur jag gör... ;) vad vart det för klädsel och suflett då??

2009-03-31 @ 16:43:16 / URL: http://misskaiserdom.wordpress.com
Postat av: Linda

ska bli kul å se den ;)

Tror du jag kunde låta bli?? neee... beställde en skip hop från babyshop.se, också fraktfritt, lite dyrare, men å andra sidan har jag läst så mkt negativt om pippilotta på familjeliv, så jag vill helst inte beställa därifrån... annars har dom ju mkt fint...

2009-04-01 @ 13:24:41 / URL: http://misskaiserdom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0