Söndag.

I vanliga fall brukar Niclas åka typ nu, men han behöver inte åka in förrän imorgon. För hans ledarutbildning börjar först på tisdag. Så de blir en kort vecka innan han är hemma igen.
Vi kom nyss hem från en promenad, gick runt bruket. Kändes verkligen som att vi var en familj nu. Och det är vi ju, en liten (än så länge) familj på tre.

Athida har fått en innegunga idag. Skrattade direkt när hon fick gunga.
Snart ska jag och Athida iväg på sminkparty. Får se om de är något att ha.

Både Niclas och jag fyller ju år nästa vecka, och jag har ingen som helst aning vad jag ska köpa till honom.
Några förslag?!

Ny design igen, får se hur länge jag orkar med den. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0