Söndag- ensamma igen.

Niclas åkte för 20 minuter sen, och nu blir det en lång vecka innan han kommer hem. För han har helgtjänst, så han kommer hem om åtta dagar först. De extra dagarna kommer kännas.
Bettan kom ju och hämtade honom och varje gång hon hälsar på Athida ger hon ett litet leende sen gallskriker hon. Frågan är varför hon gör så? Och just till henne bara i stort sett.
Svärmor tog med alla påsar som var sopsorterade, så skulle hon åka till tippen med de. Så nu är de fyra påsar mindre i hallen. Skönt. Har trångt så det räcker ändå.

Imorgon blir det nog kyrkis, för förkylningen är bättre. Nu är hon mest snorig och det är ju alla ungar på kyrkis i stort sett.
Blir en promenad ner med Anki verkar det som.

Jag har inga äpplen hemma, känner mig helt tom då, haha. Är van att äta mina gröna äpplen varje dag, si så där en fyra fem per dag. Så nu måste jag knappra morötter, Athida sover så de blir inge konsum för den saken nu. Kanske hinner sen beroende på hur länge hon sover.

Kommentarer
Postat av: Anki

Klart det blir en promenad i morgon :-)

2009-03-29 @ 19:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0