Söndag.

Niclas har precis åkt, bussen gick vid kvart i sex. Men det är snart fredag igen.
Veckorna går så fort så. Sen har man ständigt massor att göra så. Kyrkis två dagar i veckan, sen bvc, och sen ska de städas och tvättas, och sen är de fredag. Fast skulle man inte ha Athida skulle nog veckorna gå super segt. när man bara väntar på Niclas. Men nu har vi ju vår prinsessa.

Måste bara berätta, ett av barnen på Lärkan (dagiset jag jobbade på) hade frågat sin mamma varför jag hade skaffat en egen bebis när jag kunde ta hand om alla barn på dagis. Måste väl betyda att man är lite saknad? :D
Men jag saknar faktiskt alla "mina" dagis barn. Har ju jobbat med dom flera år.
Sen sa en i personalskaran på Åsen att jag skulle ta med mig Athida och komma och jobba för dom har kaos, haha.
Så får hoppas att de är så nästa sommar med :P För då hade jag nog tänkt jobba.

Athida läskig, nu ligger hon och sover här i soffan, med ögonen öppna till viss del. Tycker sånt är så äckligt, ögonen ska vara stängda när man sover, haha. Igår låg hon och sov och öppnade ögonen helt flera gånger. Läskig bebis.

Fy fan vad mycket svammel. Läs eller inte

Kommentarer
Postat av: Linda

usch ja, så gjorde becca också då hon var bebis, det var många ggr svårt att veta om hon sov eller inte... nä, stängda ögon!!!

ååå barn är ju så söta med sina finurliga kommentarer ;)

får se om vi syns på kyrkis imorrn...

2009-03-22 @ 22:11:54 / URL: http://misskaiserdom.wordpress.com
Postat av: Anki

Hm skumt! Alltså du skrev detta inlägget igår men det har först nu kommit till min blogg. Alltså först nu jag kunnat se att du skrivit i din. Störande! Jaja, tack för det trevliga sällskapet idag!

2009-03-23 @ 14:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0