Slut på kalas.

Fick presentkort på både hm och lindex. Och pengar till massage. Och fick även pengar till resturang besök av gudmor och gudfar igår. Så någon helg ska vi ut och käka. Med Athida. Så får se när jag bokar massage. Och hur länge.
Ska boka frisör och färgning innan dopet med. Så man kan känna sig lite fräsch tills dess. Hur jag nu ska färga, blir nog ljust skulle jag tro.

Imorgon blir det promenad tillsammans med Anki och Linnéa till kyrkis. Frågan är vilken vagn vi ska ta, haha.
Måste nog tyvärr sälja en vagn. Tre vagnar är lite väl kanske? Fast jag älskar ju alla tre. Så jag vill inte. Men får se vad Niclas säger.

Åh, dom spelar en låt nu på singing bee, och den låten sjöng dom på allsång på skansen när vi var där för typ massor med år sen. Kommer ni ihåg hur kul de var då? Sova utanför kassorna bara för att få en perfekt plats. Ungdomens dar :D

Kommentarer
Postat av: Anki

Syns i morgon!

2009-03-15 @ 20:01:50
Postat av: Camilla

vilken låt vare?:)

2009-03-15 @ 20:26:46 / URL: http://beesandhoney.blogg.se/
Postat av: Frida

Hehe men det är ju kul att kolla på vagnar, ännu roligare att köpa kan jag tänka mig :P det var ju det första som man kollade på när jag fick reda på det haha! om du sparar till dec. kan jag köpa ;) haha ! hade du en bra födelsedag :)?

2009-03-16 @ 09:29:55 / URL: http://kullinger.blogg.se/
Postat av: Camilla

haha, ja det tror jag!:D

2009-03-16 @ 15:00:23 / URL: http://beesandhoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0