Skärgårdsdoktorn.

Vet inte om jag skrivit det tidigare, men jag köpte hela serien av Skärgårdsdoktorn här i veckan. Så idag har jag spenderat tid med att titta på de. Niclas vill bara se Lost, så de vart några avsnitt av det med. Men snart är hans Lost boxar slut, måste komma säsong 5 snart tycker jag.

Nu sitter jag och tittar lite på melodifestivalen, och Athida sitter och pratar med sina djungeldjur. Det är helt sjukt hur fort hon utvecklas. Nu kan man verkligen kommunicera med henne, hon pratar tillbaka och ler hela tiden. Så sött.


Hoho, Niclas är inte helt negativ till en bugga. Men då måste jag sälja en av vagnarna hemma. Och det gör jag med glädje då. Nu måste jag bara bestämma hur jag ska köpa, ny eller begagnad? Från Sverige eller utomlands? Vilken färgkomination. Tror nog allt de blir grå bas och sand topp. Men är lite sugen på en rosa topp med. Men då kommer inte Niclas vilja köra alls. Haha.


Kommentarer
Postat av: daniella, nikes mamma

Okej :) Skruvarna är den äldre anordningen för justeringen av handtaget. Tror de bytte sent 2007 till vita "knappar" istället. Knapparna kan inte hålla handtaget tillräckligt hårt om man säger så, så drar man i ex. trappor så glider det ut. De har haft sjukt mycket reklamationer pga. det.

2009-03-07 @ 23:50:20 / URL: http://nikedan.blogg.se/
Postat av: Camilla

vad fasiken är en bugga?

2009-03-07 @ 23:55:52 / URL: http://beesandhoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0