Helgen är slut.

Söndag redan, helgerna är alldeles för korta. Och idag åker Niclas vid tre tiden.
Igår kväll la vi Athida i spjälsängen vid halv elva, och hon vaknade kvart över ett. Så hon sov nästan tre timmar i egen säng för första gången. Har ju ioförsig inte ens försökt ha henne i egen säng. Tycker det är så mysigt att sova tillsammans och smidigt mellan amningarna. Men på helgerna är de bra trångt i sängen, eftersom Athida tar upp mest plats.

Sitter och tittar på skärdgårdsdoktorn nu, efter de ska jag göra våfflor.

På tisdag fyller Niclas, och jag har inte köpt nån present alls. Och på lördagen fyller ju jag. Så på söndag kommer Niclas släkt för att fira oss. Så i veckan lär jag baka nå..

Kommentarer
Postat av: Linda

javisst är det mys med bebis i sängen, men jag blev lite avskräck efter en natt med becca i sängen då hon var bebis, vaknade och fick för mig att hon låg med huvudet ner mot fotändan av sängen, så jag vänder på henne, så att huvudet ligger neråt!!! fasiken vad skraj jag blev!! (alltså, hon låg på rygg hela tiden) så nu har vi lagt Thom i spjälsängen från början, det har funkat bra för han, men visst kan jag ändå sakna bebis i sängen iband... dom är ju så mjuka och goa att snusa på!!

Njut av samsovningen så länge det funkar bra och ni är nöjda med det :)

2009-03-08 @ 22:53:23 / URL: http://misskaiserdom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0