Vad skriver man här nu?

Är så trött på rubriker, varför kan de inte bara få vara tomt där för?

Operationen gick bra, gjorde inte lika ont med sprutorna. Men gör desto ondare nu när bedövningen är väck. Om åtta dagar tar ena bvc sköterskan stygnen, hon var även med idag under operationen. Så pratade lite barnmat osv. Gjorde nog att det inte kändes lika mycket.

När vi kom hem fick Athida lunch, hon fick testa potatis och majs. Var rikigt smaskigt tyckte hon. Så nu får hon de till lunch och gröt på kvällen. Sköterskan tyckte de var bra att vi ville ge henne, och eftersom gröten gått så bra och hon bara gapar direkt när man tar fram skeden så. Så till nästa vägning ska hon nog ha gått upp lite mer i vikt :)

Fick hem sådana här på posten http://www.colourcatcher.se/prova.html igår. Och var tvungen och testa om de fungerade. Så jag var så drastisk att jag tvättade vitt med lite rött och rosa. Och hör och häpna, det fungerade. Papperslapparna var alldeles rosa nä de kom ut och den vita tvätten var vit. Det där kan jag faktiskt tänka mig att köpa hem.
'Och klickar ni på den länken kan ni få hem gratisprov, inte helt fel :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0