Tidig morgon.

Athida vaknade vid sex och ville upp och härja, men icke. Så tog henne på bröstet så hon somnade om en stund till. Men vid kvart över sju gav jag upp. Niclas ligger kvar och sover, för han kom hem halv sex imorse!
Var och tittade på film hos Joel och Magnus.
Själv har jag sovit som en kratta, hur man än ligger så kommer tån åt någonstans, inte alls skönt. Bara pulserar en massa. Men hey, snart kan jag ha vanliga skor :D

Ikväll är de pappa-Athida kväll. Eftersom jag har pyssel. Konstaterade förra gången jag var utan henne att jag måste pyssla med någonting då. Vet knappt vart jag ska ha armar och händer när jag är utan henne. Så måste leta reda på något kul i gömmorna.
Ska ta fram mjölk ur frysen med åt lilldamen, om hon skulle bli hungrig ikväll.

Varför kommer det bara repriser på tv:n den här tiden på dygnet?

Kommentarer
Postat av: Åsa "Barbamamma"

Hej gumman! Hur går det med tån krake



Emelie var också och tittade på film hos Joel och Magnus - men hon kom inte hem förrän 16:00 i går eftermiddag (hon hade gått hem till en kompis på morgonkvisten och sov där). Önskar er en trevlig midsommar!! Hälsa familjen. Kram Åsa

2009-06-18 @ 08:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0