Shopping.

Vart in till stan idag och inhandlade en ny bäddmadrass. Jysk hade "bra" pris på den vi ville ha nu så. 
Och när jag kom hem och öppnade paketet var den riktigt skön. Fanns ingen på affären, eller bara en sån där liten kvadrat bit. Men nu kommer vi sova riktigt skönt. Förhoppningsvis slippa allt ryggont med.

In på Ica maxi och handla med, fy helsike vad folk. Och ingen som kan be snällt om ursäkt när dom ska förbi, nej folk tar i med armbågarna och slår sig fram. Lite vett kan man väl ha i huvudet iallafall. Så jäkla stressad kan man väl inte vara?

Medans mamma stod i kö sprang jag in på HM och Lindex. Hittade en zipkofta på HM åt lilldamen på rean. Sen ett par velour taights och strumpbyxor på Lindex åt henne med. Älskar att ha presentkort :D

Ikväll blir de bara lugnt här. Ska dammtorka en del hade jag tänkt. Niclas åker till Öland typ nu så. Och kommer hem på söndag. Han åker dit med sin bror och alla grabbarna. Blir riktigt fylleslag kan jag tänka mig, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0