Glad Midsommar.

Midsommar afton idag. Och jag och Athida ska hem till småbrödernas pappa, där de blir till att grilla och sen ta det lugnt. För tredje året i rad blir det alkoholfritt för mig. Tycker faktiskt midsommar är som nyår, lite överskrivet. Men det är jag de.
Känns lite mysko när man ska till huset och vara där. Flyttade ju därifrån för 3½ år. Och nu är de liksom lite knepigt när man kommer. Varför vet jag inte, bara känns så.

Har sovit riktigt skönt på nya madrassen inatt. Trots att den inte fått sin riktiga storlek. Eftersom de är typ vaccum packade på affären.

Athida är midsommar fin med Hello Kitty kläder som hon fick från Lärkan. Lite stort är det än, och de är i strl 68. Men hon växer på. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0