Bvc besök.

Idag hade vi tid på bvc igen för mätning och vägning. Nu vägde hon 6690 och var 64,5 cm lång.
Så maten har gjort susen. 500 gram på 18 dagar typ. Men hon gillar ju mat så, :D

Har varit dåligt med bloggning, vårt internet är super segt tills de är brytdag. Och vädret är för fint för att man ska orka.
Niclas kom hem idag, och vi ska snart åka och bada. Får se om jag vågar mig i vattnet. Athida ska få doppa fötterna lite.
Får se om vi åker upp till Bratten eller vart vi ska.

På lördag morgon åker vi till Finland. Har redan lite resfeber. Första långa bilresan för Athida. Innan har hon bara åkt till Örebro som längst. Så får se hur det går. Har precis tagit ur babyinlägget i bilstolen och nu verkar hon trivas lite bättre. Hon börjar ju faktiskt bli stor.

HAHAH, Athida låg nyss nakenfis på golvet, och Niclas luktade lite och tyckte de luktade bajs. Jag satt nämligen och pratade i telefon med mamma, och jag inser fort att det inte är en fis. Utan det handlar om bajs. Athida ligger nöjd på golvet och bajsar. HAHAHA. Gullunge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0