Äventyr.

Imorse tog Athida och jag tåget in till stan. Första gången på över ett år jag åker tåg. Åker oftast bil eller buss ju. Men kände att jag kunde ta tåget och åka slut på Niclas lumpar resor. Står ju inge namn på just Ramnäs-Västerås biljetterna :D Prima det.

Mötte Frida och hade en hel dag på stan. Athida fick presenter med, rosa jeans och t-shirt till. Super fint. TACK :)
Sen köpte jag lite kläder från Moonkids på Slitage åt henne. Super häftiga.
Sen vart det lunch och fika sen tåget hem igen. Försenat som vanligt. Pisståg.

Sen ringde de en kille på urban vagnen, och han kom och hämtade den, sålde den 100 kr under mitt tänkta belopp. Men hej, jag är nöjd. Betyder att jag i veckan kan hämta Been. Och Niclas hade fått skattepengar så jag ska nog fråga om jag kan "ta" lite till åkpåsen till Cameleon. Ska ha en special edition på åkpåse så vill köpa den innan de är slut. Super fin är den.

Här är nya vagnen, men sittdelen är som sagt vändbar. Kommer ha henne mot mig. Smaken är som baken. Vissa tycker nog att den är vrålful. Men det är jag som ska köra den, och den är lätt att köra, väger lite, och jag tycker den är cool :) 

Kommentarer
Postat av: frida

det var så lite så:) mest roligt att ge tycker jag :D tack för en trevlig dag! måste göras om tycker jag :)

2009-06-09 @ 21:50:03 / URL: http://kullinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0