Storrensning.

Min garderob har sett ut som ett bombnedslag på senaste tiden, men har inte riktigt orkat brytt mig om de. Förrän idag. Rensade ur massor av gamla kläder som jag inte använt på ett bra tag. Och vart två plastpåsar med skräp och en överfull ikea påse med saker jag inte vill/kan ha längre. Sen hamnade alla mammakläder längst ner i lådan. Behöver ju inte dom på ett tag.

Har tänkt att jag i veckan ska hinna med att rensa skrivbordet. Kan behöva tömmas på lite skit där med. Vi är nämligen experter på att bara slänga ner en massa skit i närmaste låda. Allt för att dölja skiten alltså. Så med andra ord borde vi inte ha några byråer. Heter de så i plural?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0