Galen bebis.

Athida vägrar verkligen att sova på dagarna, hur trött hon än är så ska hon inte sova har hon bestämt sig för. Vilket slutar i att hon är super gnällig och inte ska vara i varken famnen eller på golvet. Nu är hon så där riktigt trött, helt röd runt ögonen, men nej. Ska inte sova. Och nu börjar klockan ändå bli för mycket för att hon ska sova. Snart nattsovning som gäller.

Ikväll är vi ensamma, Niclas åkte till stan och träffade några vänner, de skulle dricka lite öl med.
Så får se vilken tid han kommer hem imorgon.

Mamma har åkt till stockholm, och på vägen ner har hon hämtat en växa säng och en lekkista till oss. Hittade super billigt på blocket, så de var bara slå till. Inte för att hon ska sova i sitt rum på ett tag, men vad tusan. Jag har ju inget att göra på dagarna så jag kan ju få inreda hennes rum, haha. Och jag har så mycket ideér så hälften vore nog. Niclas bara suckade när han hörde alla planer, haha.


Måste fixa middag åt mig nu.


Kommentarer
Postat av: Linda

haha, men visst e det kul att planera barnens rum, jag har nästan inrett barnens nya rum (som inte ens är byggda än) ;)

Sådär var Becca också, kämpade emot sömnen, gjorde hon från tidig ålder, det var så drygt!! Men blev bättre med tiden iaf!

2009-07-31 @ 18:02:18 / URL: http://misskaiserdom.wordpress.com
Postat av: Linda

ok :)

Ja, jag tyckte också han va jätte bra. Fick verkligen ungarna att skratta. Lite svår att förstå bara :P

2009-07-31 @ 18:44:27 / URL: http://mammatilltiffanie.blogg.se/
Postat av: Anki

Linnéa är också inne i en sån där hemsk period. Ska hålla sig vaken till varje pris. På dagen går väl ganska ok att få henne att sova men värre är det på kvällen.

Självklart är det kul att inreda och planera barnrum. Jocke gick med på att köpa sängen till henne så jag ska in någon dag och fixa det :-)

2009-08-01 @ 17:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0