Dåligt med uppdateringar.

Har inte haft lust eller ork att skriva något här. Men nu får jag väl offra mig.
Solen skiner ute, så det blir ut på promenad senare.

Niclas och Athida sover. Fast inte tillsammans. För Niclas ligger i sovrummet och Athida i vaggan.
Som hon snart är för stor för med, så då blir att montera ner den och skicka upp den på mammas vind antar jag.
Niclas ska jag tvinga upp snart, bara för att man kommer hem mitt i natten ska man inte tro att man får sova hur länge som helst, elakt eller inte. Men behöver faktiskt få lite avlastning hemma när han äntligen är hemma och inte ute och ränner. Blir tokig på han!

Skulle nog behöva handla, skickar nog Niclas på de. Får skriva ihop en lista bara, annars glömmer han hälften.

Jag har lyckats städa undan min kamerakabel. Vart i tusan har jag lagt den?
Vill ju ha in bilder på datorn så jag kan skicka iväg på framkallning.

Kommentarer
Postat av: Lina

ÅH ja vet hur det är med den där JÄVLA CAMERA sladden :P den försvinner alltid.

2009-07-17 @ 10:04:13 / URL: http://graviid.blogg.se/
Postat av: Anki

Klart han inte ska sova bort hela dagen :-)

2009-07-17 @ 10:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0